Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Ψαράκια αναλαμβάνουν να κάνουν φυσικό πεντικιούρ !!!(Fish & Toes)


Είναι δυνατόν τα ψαράκια να κάνουν πήλινγκ και πεντικιούρ? Και όμως ναι!
Λέγεται πως η ιδιότητα των μικροσκοπικών ψαριών (είδος κυπρίνου που ονομάζεται Garra Rufa ή Dr Fish) έχουν την ιδιότητα να αφαιρούν απαλά τα νεκρά κύτταρα από τα πόδια, κάνοντας συγχρόνως ένα διασκεδαστικό αλλά και γαργαλιστικό μασάζ, θα λέγαμε ένα ιδιότυπο "οργανικό" πεντικιούρ. Το ιδιότυπο αυτό....SPA...των ποδιών λέγεται πως ανακαλύφθηκε στην Τουρκία αλλά έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ιαπωνία και στην Αμερική.
Εάν νοιώθετε την περιέργεια να το δοκιμάσετε σας πληροφορώ πως όπως μαθαίνω το κομμωτήριο "Ilias & Staff"' (Αγίου Τρύφωνος 12, Κηφισιά) ήδη το εφαρμόζει!!!!

Στο άκουσμα αυτής της είδησης στο μυαλό μου ήρθε η σκηνή από την ταινία Τα παιδιά του Παραδείσου (η στα Ιρανικά Bacheha-ye-aseman) όπου στο τέλος της ταινίας όταν ο νεαρός πρωταγωνιστής βάζει μέσα στη λιμνούλα τα πληγιασμένα πόδια του εμφανίζονται χρυσόψαρα που αναλαμβάνουν να του θεραπεύσουν τις πληγές.

Εσείς θα το τολμούσατε ????

4 σχόλια:

VAD είπε...

Ευχαριστώ δε θα πα΄ρω,ευτυχώς δε χρειάζεται να κανω πεντικιούρ,ανατριχιάζω μόνο με τη σκεψη ότι θα με τσιμπολογάνε τα ψαράκια,έχω μάθει μόνο να τα τσιμπολογάω εγώ:))

dyosmaraki είπε...

@VAD

Χα χα χα!
Κι εγώ μαζί σου VAD

Serendipity είπε...

εγω, ουουουου, ανετα!

το χω δοκιμασει και το καλοκαιρι, οταν την ωρα που παω να μπω ερχονται καμια φορα τα ψαρακια και με ....δοκιμαζουν.

Ζητειται ......χορηγος για το εν λογω κομμωτηριο της Κηφισιας.

dyosmaraki είπε...

@Serendipity

Χα χα χα
Επιστροφή στη φύση λοιπόν

ShareThis